Microsoft promoot nieuwe MSN wereldwijd
Het nummer ‘Fly away’ van rockzanger en muzikant Lenny Kravitz wordt ingezet in een nieuwe wereldwijde campagne van Microsoft voor de…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De 300 miljoen dollar kostende campagne is de grootste ooit en heeft als pay-off ‘It’s better with the butterfly’. De campagne wordt met name ingezet om markt van America Online af te snoepen. De MSN 8-campagne wordt gelanceerd met een feest op New York's Times Square op 24 oktober. Daar zijn Microsoft-baas Bill Gates en Lenny Kravitz aanwezig. Kravitz brengt Fly Away ten gehore. Internet, print, radio en tv worden ingezet. McCann-Erickson/San Francisco maakte de campagne, aldus Brandrepublic.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid