Overslaan en naar de inhoud gaan

Merken stuwen omzet van P&G op

De winst en omzet van Procter & Gamble zit weer in de lift en topman A. G. Lafley zegt dat dat te danken is aan de kracht van de merken…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

P&G kondigde gisteren in Cincinnati aan dat de omzet in het fiscale jaar 2002 met 4 procent is gestegen, maar in volume waren de verkopen 7 procent hoger. Dit inclusief het effect van aan- en verkopen van bedrijven. ‘Dat zijn de cijfers die onze aandeelhouders van ons verwachten’, aldus Lafley, die er op wees dat het aandeel een van de slechts twee was die sinds 1 januari 2001 een stijging heeft laten zien bij de Dow Industrials.

related partner content for mobile comes here

Lafley zette zijn twaalf merken die elk één tot vier miljard dollars in omzet genereren, in het zonnetje. ‘Leading, billion-dollar brands are built on trust and loyalty we earn when we win these moments of truth’, klonk het gelijk een speech van een merkendominee. Over 2001 zei Lafley dat P&G ook dat jaar sterk acteerde wat innovatie betreft. ‘Van de toptien best-selling, nieuwe merken, non-food, die op de markt zijn geïntroduceerd waren er zes van P&G.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in