Naamswijzing Ben in stroomversnelling


‘Daarmee is het naamsveranderingsproces in een stroomversnelling gekomen’, zegt Henny van der Heiden, directeur in- en externe betrekkingen van Ben Nederland. De belangen van Belgische en Deense bedrijven, evenals van een bank, zijn overgenomen.
Van der Heiden bevestigt dat de naam Ben definitief verdwijnt uit Nederland. De datum waarop wordt binnen enkele weken bekendgemaakt. ‘We gaan nu intern bespreken wat er moet gebeuren en een tijdspad uitzetten, vervolgens komt de campagne aan de orde’, aldus Van der Heiden.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS‘We zijn met behulp van een fantastische campagne van KesselsKramer sinds begin 1999 van een kleine operator gegroeid naar de derde plaats in Nederland, maar nu moeten we als T-Mobile gaan meespelen in de strijd om de tweede of eerste positie in Nederland.’ Of de introductiecampagne door Saatchi & Saatchi Amsterdam wordt gemaakt of door KesselsKramer is nog niet besloten. Saatchi is het Europese bureau van T-Mobile.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid