Overslaan en naar de inhoud gaan

Naamswijzing Ben in stroomversnelling

Ben Nederland bereidt zich voor op de naamswijzing in T-Mobile, nu het bedrijf volledig eigendom is geworden van het Duitse T-Mobile…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

‘Daarmee is het naamsveranderingsproces in een stroomversnelling gekomen’, zegt Henny van der Heiden, directeur in- en externe betrekkingen van Ben Nederland. De belangen van Belgische en Deense bedrijven, evenals van een bank, zijn overgenomen.

related partner content for mobile comes here

Van der Heiden bevestigt dat de naam Ben definitief verdwijnt uit Nederland. De datum waarop wordt binnen enkele weken bekendgemaakt. ‘We gaan nu intern bespreken wat er moet gebeuren en een tijdspad uitzetten, vervolgens komt de campagne aan de orde’, aldus Van der Heiden.

‘We zijn met behulp van een fantastische campagne van KesselsKramer sinds begin 1999 van een kleine operator gegroeid naar de derde plaats in Nederland, maar nu moeten we als T-Mobile gaan meespelen in de strijd om de tweede of eerste positie in Nederland.’ Of de introductiecampagne door Saatchi & Saatchi Amsterdam wordt gemaakt of door KesselsKramer is nog niet besloten. Saatchi is het Europese bureau van T-Mobile.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in