Gates: “Tv-kijkers veranderen
Adverteerders moeten tv-kijkers niet onderschatten en zich opmaken voor een tijd waarin mensen tv kijken hoe en wanneer ze dat willen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat zei Microsoft-topman Bill Gates op de MSN Strategic Account-bijeenkomst. ‘Adverteerders zijn nu afhankelijk van mensen die niet opstaan tijdens de reclameblokken op tv.’ Hij zei dat technologie betere mogelijkheden creëert om de aandacht van kijkers vast te houden bij commercials. Maar hij voegde er ook aan toe dat hij nog niet weet hóe technologie advertising verandert.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Gates waarschuwde dat adverteerders op moeten passen dat ze de kijkers niet vervelen of irriteren, vergelijkbaar met pop-up advertising op internet (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid