Overslaan en naar de inhoud gaan

Gaastra kiest voor Carat en Social Embassy

Na een bureau-oriëntatie heeft Gaastra gekozen voor de Dentsu Aegis Network Netherlands labels Carat en Social Embassy.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Na een bureauoriëntatie heeft het nautische kledingmerk uit een selectie van diverse media- en social media bureaus gekozen voor de Dentsu Aegis Network Netherlands labels Carat en Social Embassy.

related partner content for mobile comes here

Carat en Social Embassy verzorgen in Nederland en Duitsland de digitale en social strategie, planning en buying van de recente Gaastra-campagne met Rutger Hauer (zie video onder). Het kledingmerk is een creatieve samenwerking aangegaan met de Nederlandse acteur. Dat heeft geleid tot een film over de legende van The Flying Dutchman.

De nieuwe campagne van Gaastra is vorige week gestart en zal vanaf deze week ondersteund worden met een intensieve online campagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in