Gaastra kiest voor Carat en Social Embassy
Na een bureau-oriëntatie heeft Gaastra gekozen voor de Dentsu Aegis Network Netherlands labels Carat en Social Embassy.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Na een bureauoriëntatie heeft het nautische kledingmerk Gaastra uit een selectie van diverse media- en social media bureaus gekozen voor de Dentsu Aegis Network Netherlands labels Carat en Social Embassy.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Carat en Social Embassy verzorgen in Nederland en Duitsland de digitale en social strategie, planning en buying van de recente Gaastra-campagne met Rutger Hauer (zie video onder). Het kledingmerk is een creatieve samenwerking aangegaan met de Nederlandse acteur. Dat heeft geleid tot een film over de legende van The Flying Dutchman.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe campagne van Gaastra is vorige week gestart en zal vanaf deze week ondersteund worden met een intensieve online campagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid