Overslaan en naar de inhoud gaan

FrieslandCampina lanceert opvolger 'Story of Milk'

PlusOne maakte voor FrieslandCampina de opvolger van de veelbesproken Story of Milk: The Circle of Cheese.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

FrieslandCampina wil dit keer de goede eigenschappen van kaas onder de aandacht brengen en liet hiervoor een animatiefilm maken. Eerder oogstte FrieslandCampina . Die film werd in eerste instantie gemaakt voor interne doeleinden en uiteindelijk ook op televisie ingezet. Het was de eerste corporate campagne van het in 2008 gefuseerde FrieslandCampina. De commercial werd zonder bureau tussenkomst van een bureau gemaakt.

related partner content for mobile comes here

De animatiefilm van PlusOne, waarin de nadruk ligt op research & development, werd ook daadwerkelijk met kaas gemaakt, &;een uitdaging&; zegt Marcel Vrieswijk, &;want je weet niet hoe kaas zich in de studio gedraagt&;. De campagne werd bedacht door freelanceteam JustAnotherTeam.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in