Overslaan en naar de inhoud gaan

Total Identity: merk identiteit voor Sochi Park

Nederlands designbureau Total Identity heeft een interactief Sochi Park ontwikkeld.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Ruslands eerste themapark, dat te vinden is op het Olympische terrein, is een folkloristisch en avontuurlijk park met ‘een magische visuele identiteit’.

related partner content for mobile comes here

Fantasie

Het designbureau ontwikkelde voor het themapark en het bijbehorende hotel een merkidentiteit gebaseerd op emotie, fantasie en ervaring.

Marco de Haan, client director van Total Identity: ‘De Russische sprookjes zijn veel ouder dan die van ons, het is een rijke historie waar we uit hebben kunnen putten.’

Die historie is vertaald in het design van het logo en de storytelling.

De branding moet bijdragen aan het gevoel van magie voordat de bezoeker vanuit de werkelijkheid het fantasiepark betreedt.

Thematisch sprookjeslandschap

De diverse thematische zones zijn gebaseerd op verschillende Russische mythen en sprookjes waarbij elke zone een eigen centraal karakter is toegekend.

Dit was een inspiratie voor het design van het Sochi Park logo: de onderste helft verbeeldt de werkelijkheid en de bovenste helft de sprookjes, vormgegeven in een rijk kleurenpalet en vol fantasierijke iconen.

Voor de verschillende zones van Sochi Park (de Entree, Eco stad, Bogatyr, Sci-Fi land en het Betoverde Bos) ontwikkelde Total Identity visueel verschillende sub-identiteiten die samen één visueel landschap vormen.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in