Overslaan en naar de inhoud gaan

Frank Janssen nieuw hoofd communicatie & PR Buma/Stemra

Met ingang van 1 maart 2014 wordt Frank Janssen Hoofd Communicatie & PR bij auteursrechtenorganisatie Buma/Stemra.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij volgt hiermee Bas Erlings op, die in november campagnemanager werd bij de VVD. Janssen blijft tot eind februari bij iMediate verantwoordelijk voor de afdeling Business Publishing en de vakuitgave Entertainment business.

related partner content for mobile comes here

In zijn nieuwe functie bij Buma/Stemra wordt Janssen verantwoordelijk voor zowel het interne als externe communicatie- en PR-beleid en rapporteert hij aan Frank Helmink. Daarnaast zal Janssen ook invulling geven aan het communicatiebeleid rondom en tijdens de door Buma ondersteunde evenementen als het Amsterdam Dance Event, Eurosonic Noorderslag, Buma NL, Buma Music in Motion, Buma Beats en Buma Rocks.

Janssen werkte in het verleden onder andere voor Sony Music, STEP en Hogeschool Utrecht om in 2007 opnieuw bij iMediate in dienst te treden als manager van afdeling Business Publishing. In die functie was hij ook uitgeefverantwoordelijke voor de multimediale vakuitgave Entertainment Business.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in