Overslaan en naar de inhoud gaan

Fleck à la Flickr?

Gisteren las ik in de nieuwste Bright iets over een initiatief genaamd Fleck. De website met deze korte, catchy naam zal een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Gisteren las ik in de nieuwste iets over een initiatief genaamd . De website met deze korte, catchy naam zal een Web2.0-toepassing worden. Wat je straks dus ook met Fleck kunt doen, gebruikers zullen het in elk geval kunnen delen met anderen volgens het welbekende open source principe. Initiatiefnemers zijn Boris Veldhuijzen van Zanten en Patrick de Laive.

related partner content for mobile comes here

Best apart dat dit initiatief is bedacht vanuit een bestaand gedachtegoed dat al enkele succesvolle, maar ook veel onbekende exponenten kent. Wat als deze gasten Fleck enkel ontwikkelen om een toepassing te maken? Ben je dan te laat voor de trend of juist een stel moedige internetondernemers?

Ik ben in ieder geval zeer benieuwd wanneer er al iets meer onthuld wordt, want het (ongetwijfeld als teaser bedoelde) geeft niet meer prijs dan een eerste ontwerp van Fleck.

Als het niks wordt met Fleck, dan kan de domeinnaam altijd nog verkocht worden aan de gelijknamige producent van .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in