Fabchannel krijgt tv-kanaal bij Joost


Fabchannel lanceerde in Paradiso het eigen tv-kanaal op Joost (spreek uit: ‘Djoest’). Beide partijen waren al enige tijd met elkaar in gesprek.
Tegelijkertijd presenteerde Fabchannel zijn nieuwe website, die voor het eerst ook reclame gaat bevatten. ‘Daarbij moet je denken aan bannering en streaming commercials’, zegt Joost de Wit van Fabchannel. ‘Dit jaar stoppen onze subsidies, dus zijn we op zoek naar nieuwe manieren om inkomsten te genereren.’
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok de zelf ontwikkelde mediaspeler Fabplayer wordt breder ingezet. Onder de naam Culture Player stelt Fabchannel (dat zelf verbonden is aan Paradiso en Melkwerg) de mediaspeler voor digitale concertdoorgifte inmiddels ook beschikbaar aan een elftal andere culturele instellingen in Amsterdam, waaronder Carré en het Concertgebouw.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid