Overslaan en naar de inhoud gaan

Oplage AD daalt 12,1 procent

De totaal verspreide oplage van het AD is in het vierde kwartaal van 2006 met 12,1 procent gedaald ten opzichte van een jaar eerder.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit vandaag gepubliceerde cijfers van Hoi, instituut voor media auditing. In het vierde kwartaal van 2005 had AD nog een oplage van 556.638 exemplaren. Die daalde in het vierde kwartaal 2006 naar 489.043.

related partner content for mobile comes here

De Telegraaf zag de oplage ruim 4 procent dalen, van 733.330 naar 698.913 exemplaren. Ook de zondageditie moest terug: van 679.702 naar 656.505. De oplage van de Volkskrant daalde van 293.995 naar 287.168 en die van NRC Handelsblad van 251.190 naar 244.131.

Stijgers zijn er ook. Trouw blijft het goed doen met een stijging van 108.405 naar 111.775. Het Financieele Dagblad ging van 58.477 naar 60.203 exemplaren. En ook Het Parool blijft stijgen: van 86.833 naar 87.252 exemplaren. De gratis dagbladen Metro en Spits zetten hun stijgende tendens ook voort. Metro van 478.870 naar 481.141 en Spits van 414.904 naar 424.257.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in