Oplage AD daalt 12,1 procent


Dat blijkt uit vandaag gepubliceerde cijfers van Hoi, instituut voor media auditing. In het vierde kwartaal van 2005 had AD nog een oplage van 556.638 exemplaren. Die daalde in het vierde kwartaal 2006 naar 489.043.
De Telegraaf zag de oplage ruim 4 procent dalen, van 733.330 naar 698.913 exemplaren. Ook de zondageditie moest terug: van 679.702 naar 656.505. De oplage van de Volkskrant daalde van 293.995 naar 287.168 en die van NRC Handelsblad van 251.190 naar 244.131.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSStijgers zijn er ook. Trouw blijft het goed doen met een stijging van 108.405 naar 111.775. Het Financieele Dagblad ging van 58.477 naar 60.203 exemplaren. En ook Het Parool blijft stijgen: van 86.833 naar 87.252 exemplaren. De gratis dagbladen Metro en Spits zetten hun stijgende tendens ook voort. Metro van 478.870 naar 481.141 en Spits van 414.904 naar 424.257.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid