Overslaan en naar de inhoud gaan

Exit merken Froogle, Gmail en Youtube?

Froogle bestaat al een paar jaar (2002). Het is een soort product search engine. Zoek bijvoorbeeld op iPod en je krijgt verschillende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

bestaat al een paar jaar (2002). Het is een soort product search engine. Zoek bijvoorbeeld op en je krijgt verschillende aanbieders, inclusief beoordelingen, als resultaat. Het lijkt op Kelkoo (Yahoo!), maar heeft weer wat minder weg van bijvoorbeeld Kieskeurig of .

related partner content for mobile comes here

Er is echter wat veranderd, want . Google heeft het merk laten vallen en de dienst omgedoopt in Google Product Search. Is dit een strategische keus om geen aparte merken naast het veel sterkere Google te zetten?

Gmail, het online mail programma van Google, heeft (nog) wel een aparte merkstatus, hoewel dat verloopt voor Google. Gaat Google ook hier de naam veranderen in Google Mail, net als als is gebeurd?

Nog een scenario, Youtube wordt Google Video, wordt Google Analytics pro en (onderdeel van de Doubleclick boedel) wordt Google SEO. Ohoh??! :-)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in