Overslaan en naar de inhoud gaan

Execs: kranten moeten gaan samenwerken

Bijna driekwart van het senior management bij Amerikaanse krantenuitgevers, geeft aan dat kranten 'de online boot' missen, met name op het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een van de belangrijkste redenen, blijkt uit een , is het gebrek aan samenwerking. 49% geeft aan dat er wel mogelijkheden liggen om gezamenlijk online initiatieven te starten. 54% geeft te kennen dat het zinvol is om te partneren met niet-krantenuitgevers als Google of Yahoo.

related partner content for mobile comes here

Een van de problemen waar ze in Amerika tegenaan lopen is het grote verschil tussen de verschillende krantenuitgevers op het gebied van kopen, aanleveren en factureren van online en offline advertentieruimte. De Newspaper Association of America (NAA) heeft speciaal een werkgroep in het leven geroepen om online en offline newspaper advertising te gaan standaardiseren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in