Overslaan en naar de inhoud gaan

Europese PR-kopstukken komen samen in Den Haag

Met 130 partners in 120 steden en 6 continenten is the Worldcom Group 's werelds grootste netwerk van onafhankelijke PR-bureaus. Voor de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In het afgelopen jaar is veel gebeurd in Europa, maar ook daarbuiten.Wereldwijd zijn verschillende zeepbellen uiteen gespat. En met de waarheidwerd het niet zo nauw genomen door verschillende bedrijven. Daarom wordt debijeenkomst begonnen met een blik op de stand van zaken in verschillendemarkten waarin Worldcom-partners actief zijn en welke (corrigerende) rol debureaus hierin kunnen vervullen. De huidige, verslechterde economischesituatie speelt hierbij een belangrijke rol.

related partner content for mobile comes here

De teloorgang van internet, de malaise in de telecomsector, het dalendeconsumenten-vertrouwen en de boekhoudschandalen hebben niet alleen geleidtot klappen op de beurs. Ook is een pleidooi ontstaan voor open en eerlijkebedrijfscommunicatie. Dus ook open en eerlijke PR. Om het vertrouwen terugte winnen en te zorgen voor hernieuwde economische groei zullen deWorldcom-partners niet binnen de alom bekende kaders moeten blijven. PR moetcreatiever en onderscheidender worden. Dit staat centraal tijdens dezeEuropese vergadering. In het kader hiervan zullen verschillende bureaus hunmeest spraakmakende PR-acties aan de leden presenteren.

Meer en meer bedrijven zien het belang van PR in en verschuiven hunbestedingen van marketing hier naar toe. Onder leiding van Vice-chairmanSteve Osborne-Brown komt de relatie tussen marketing en PR aan bod. DeEuropese PR-bureaus willen tot een plan komen om PR en marketing beter teintegreren. De benadering van de media vormt tevens een belangrijkaandachtspunt in het weekend.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in