Europese PR-kopstukken komen samen in Den Haag


In het afgelopen jaar is veel gebeurd in Europa, maar ook daarbuiten.Wereldwijd zijn verschillende zeepbellen uiteen gespat. En met de waarheidwerd het niet zo nauw genomen door verschillende bedrijven. Daarom wordt debijeenkomst begonnen met een blik op de stand van zaken in verschillendemarkten waarin Worldcom-partners actief zijn en welke (corrigerende) rol debureaus hierin kunnen vervullen. De huidige, verslechterde economischesituatie speelt hierbij een belangrijke rol.
De teloorgang van internet, de malaise in de telecomsector, het dalendeconsumenten-vertrouwen en de boekhoudschandalen hebben niet alleen geleidtot klappen op de beurs. Ook is een pleidooi ontstaan voor open en eerlijkebedrijfscommunicatie. Dus ook open en eerlijke PR. Om het vertrouwen terugte winnen en te zorgen voor hernieuwde economische groei zullen deWorldcom-partners niet binnen de alom bekende kaders moeten blijven. PR moetcreatiever en onderscheidender worden. Dit staat centraal tijdens dezeEuropese vergadering. In het kader hiervan zullen verschillende bureaus hunmeest spraakmakende PR-acties aan de leden presenteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMeer en meer bedrijven zien het belang van PR in en verschuiven hunbestedingen van marketing hier naar toe. Onder leiding van Vice-chairmanSteve Osborne-Brown komt de relatie tussen marketing en PR aan bod. DeEuropese PR-bureaus willen tot een plan komen om PR en marketing beter teintegreren. De benadering van de media vormt tevens een belangrijkaandachtspunt in het weekend.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid