Europese Centrale Bank begint eurocampagne
De Europese Centrale Bank (ECB) zal eind augustus of begin september een grote voorlichtingscampagne starten over de chartale introductie…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De campagneslogan van de ECB is volgens het FD: de euro, ons geld. De Europese munt wordt op 1 januari 2001 geïntroduceerd. De campagne gaat 80 miljoen euro kosten en richt zich tot 300 miljoen mensen in de eurozone. Daarnaast komt er gelijktijdig nog een campagne uit de financiële hoek, die van de nationale centrale banken en de overheden zelf die ze ook zelf betalen. Die zou volgens de krant 90 miljoen euro kosten.
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid