Engeland leidt Europa naar licht herstel
Het lichte herstel van de Europese reclamebestedingen is met name te danken aan Groot-Brittannië.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De bestedingen in Europa zouden dit jaar 1,7 procent groeien naar 150 miljard euro. In Engeland is de groei 2,3 procent, in Frankrijk 1,6 procent. Dit blijkt uit de Ad Barometer, een onderzoek in zeven Europese markten, samengesteld door OMD France en Hachette Filipacchi's advertentiehuis Interdeco.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De studie meldt ook dat de groei langzaam gaat. Met name direct marketing draagt bij aan de groei (plus 2,1 procent). Mediabestedingen nemen met 1,1 procent toe. Ad Barometer wordt tweemaal per jaar gepubliceerd (Brandrepublic).
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid