Overslaan en naar de inhoud gaan

Quick kleedt voetbalclub NAC

NAC hult zich vanaf het seizoen 2003-2004 in de kleding van het Nederlandse sportmerk Quick. De overeenkomst is afgesloten voor twee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Volgens Max van der Pas, commercieel directeur bij de Bredase voetbalvereniging, zijn diverse shirtsponsors de revue gepasseerd. ‘Maar Quick had de beste voorwaarden, daarbij sluit het wat betreft cultuur en historie goed bij ons aan. Quick is het oudste sportmerk in Nederland, volgens mij. En NAC kent ook een rijke traditie. Wij bestaan al vanaf 1912. Samen met Quick gaan we nu een aantal tenues ontwikkelen en die kunnen onze fans via een internetpoll kiezen. Waarschijnlijk zullen ze een tenue kiezen zoals we dat in de beginjaren droegen.’

related partner content for mobile comes here

Ook Quick heeft bewust voor NAC gekozen. ‘Het is een chique club en toch van het volk. Daarbij kent het landelijk een sympathieke uitstraling. Tevens past het door traditie en prestatie precies bij Quick’, aldus de eigenaar Ference van der Vlies van Quick International. Het merk ‒ dat sinds twee jaar met een geslaagde revitalisering bezig is nadat het jaren in de vergetelheid hing ‒ heeft nog meer ambities in de eredivisie. ‘Maar voorlopig blijft het exclusief bij NAC. We zijn nog te klein om meteen drie ploegen aan te kleden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in