Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN verliest klanten, T-Mobile groeit

Slechts twee van de vijf mobiele operators hebben in 2002 hun klantenbestand uitgebreid. T-Mobile (voorheen Ben) is het sterkst gegroeid.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De teruggang bij vooral KPN was fors met 191.000 bellers. Het grootste ‘verlies’ werd echter geleden door het afstoten van klanten met een pre-paid-kaart. Van de vijf mobiele operators is het voormalige Ben nu T-Mobile in 2002 het sterkst gegroeid met een toename van 200.000 abonnees. Ook het klantenbestand van Vodafone Nederland is gestegen: 52.000 nieuwe klanten.

related partner content for mobile comes here

De grootste netwerkaanbieder KPN Mobile heeft het grootste verlies geleden: 191.000 abonnees zeiden de operator vaarwel. De kleinste netwerkaanbieder Dutchtone verloor 90.000 abonnees. O2 heeft het afgelopen jaar ook klanten zien gaan, namelijk 55.000. De cijfers zijn afkomstig van Telecombrief.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in