Overslaan en naar de inhoud gaan

Energiebedrijven reageren gezamenlijk op racistische tweet

Het meest creatieve werk op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
windmolen
windmolen

Sommige mensen blijven het nodig vinden om bedrijven aan te spreken op de afkomst van de personen in hun campagnes. Dit overkwam een aantal Nederlandse energiebedrijven afgelopen week. Hun reacties op de vraag vormen een sterk en collectief statement.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om deze opmerking.

Nuon reageert als volgt.

Jan wil liever een inhoudelijke reactie.

Essent mengt zich ook in de discussie.

Jan blijft vragen om een inhoudelijke reactie en Eneco reageert.

Essent kaatst de bal terug daarmee is alles gezegd.

The Best Social Media vroeg hun volgers of bedrijven wel op deze manier moeten reageren.

vraag

En de overgrote meerderheid keurt deze assertieve reacties goed.

antwoord

In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media.  Het artikel van deze week werd geschreven door Steve van Velzen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in