DDMA breidt team uit met Bo van den Bosch en Erik Molkenboer


DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Erik Molkenboer, hiervoor werkzaam als teamlead bij pr-bureau Lubbers De Jong, aangesteld als manager operations, content & community. Bo van den Bosch, die overkomt van TUI, gaat als data-analist en projectmanager aan de slag bij de branchevereniging.
Molkenboer
Erik Molkenboer (31) begon zijn loopbaan in 2012 bij Dance4Life als online communicatiespecialist en werkte de afgelopen jaren als teamlead en communicatiestrateeg bij pr-bureau Lubbers De Jong. Bij DDMA gaat hij als manager operations, content & community leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMolkenboer neemt hiermee een deel van de taken van adjunct-directeur Monique Rutten over, die na dertien jaar vertrekt bij de branchevereniging om aan de slag te gaan als Head of Marketing & Development bij Het Nationale Theater in Den Haag.
Van den Bosch
Bo van den Bosch (25) richt zich, na drie jaar bij TUI te hebben gewerkt, in haar nieuwe rol als data-analist onder meer op het meten van de impact van het werk van DDMA op de achterban. Daarnaast gaat ze zich bezighouden met het organiseren van kleinschalige evenementen en verschillende communicatie-activiteiten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid