Overslaan en naar de inhoud gaan

DDMA breidt team uit met Bo van den Bosch en Erik Molkenboer

Molkenboer neemt een deel van de taken van adjunct-directeur Monique Rutten over, die DDMA na dertien jaar verlaat.
Bo van den Bosch en Erik Molkenboer
Bo van den Bosch en Erik Molkenboer
© DDMA
Bo van den Bosch en Erik Molkenboer
Bo van den Bosch en Erik Molkenboer
© DDMA

DDMA, de branchevereniging voor data en marketing, heeft Erik Molkenboer, hiervoor werkzaam als teamlead bij pr-bureau Lubbers De Jong, aangesteld als manager operations, content & community. Bo van den Bosch, die overkomt van TUI, gaat als data-analist en projectmanager aan de slag bij de branchevereniging.

related partner content for mobile comes here

Molkenboer

Erik Molkenboer (31) begon zijn loopbaan in 2012 bij Dance4Life als online communicatiespecialist en werkte de afgelopen jaren als teamlead en communicatiestrateeg bij pr-bureau Lubbers De Jong. Bij DDMA gaat hij als manager operations, content & community leiding geven aan het team dat verantwoordelijk is voor events, onderzoek, educatie en content.

Molkenboer neemt hiermee een deel van de taken van adjunct-directeur Monique Rutten over, die na dertien jaar vertrekt bij de branchevereniging om aan de slag te gaan als Head of Marketing & Development bij Het Nationale Theater in Den Haag. 

Van den Bosch

Bo van den Bosch (25) richt zich, na drie jaar bij TUI te hebben gewerkt, in haar nieuwe rol als data-analist onder meer op het meten van de impact van het werk van DDMA op de achterban. Daarnaast gaat ze zich bezighouden met het organiseren van kleinschalige evenementen en verschillende communicatie-activiteiten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in