Overslaan en naar de inhoud gaan

EM.TV koopt merchandising-rechten WK 2006

Het Duitse mediabedrijf EM.TV heeft de Europese rechten op de verkoop van fanartikelen voor het WK voetbal van 2006 in Duitsland…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

EM.TV mag ook buiten Europa bepaalde artikelen met het WK-logo verkopen.

related partner content for mobile comes here

Het bedrijf wil een leidende positie innemen in de wereldwijde

sportmerchandising. Vorig jaar kwam EM.TV door dure aankopen in de financiële problemen. Topman Thomas Haffa trad af. Zijn opvolger Werner Klatten, voormalig directeur van weekblad Der Spiegel, wil dat het bedrijf zich richt op de kerntaken en financieel minder risico's neemt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in