EM.TV koopt merchandising-rechten WK 2006
Het Duitse mediabedrijf EM.TV heeft de Europese rechten op de
verkoop van fanartikelen voor het WK voetbal van 2006 in Duitsland…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
EM.TV mag ook buiten Europa bepaalde artikelen met het WK-logo verkopen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het bedrijf wil een leidende positie innemen in de wereldwijde
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSsportmerchandising. Vorig jaar kwam EM.TV door dure aankopen in de financiële problemen. Topman Thomas Haffa trad af. Zijn opvolger Werner Klatten, voormalig directeur van weekblad Der Spiegel, wil dat het bedrijf zich richt op de kerntaken en financieel minder risico's neemt.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid