Overslaan en naar de inhoud gaan

Accountants VS poetsen imago op

Het American Insitute of Certified Public Accountants (AICPA) heeft een campagne gelanceerd om het imago van het accountantsvak op te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een woordvoerder van het AICPA zegt dat veel van de leden zich aangetast voelen, zonder dat dat nodig was geweest. Daarom verschenen er deze week in de Amerikaanse kranten USA Today en de Wall Street Journal paginagrote advertenties waarin werd aangegeven dat de meeste accountants zich er gedreven voor inzetten de zaken op orde te stellen, en dat ze geen begrip op kunnen brengen voor mensen die de regels willen breken. Tevens gaat het AICPA deze week pr-functionarissen stragtegieën aanbieden om vragen van de media te pareren. Vorige week berichtte de Wall Street Journal dat de Amerikaanse justitie van plan is accountantsfirma Andersen te vervolgen als het bedrijf niet toegeeft de Enron documenten te hebben versnipperd. Deloitte Touche Tomhatsu en Ernst & Young hebben zich ondertussen teruggetrokken uit fusiegesprekken met Andersen. (Bron: PRWeek)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in