Overslaan en naar de inhoud gaan

Winstval voor Aegis

Aegis heeft in 2001 de winst (voor belastingen)zien vallen met 19,3 procent naar 63,3 miljoen pond. Wel was er omzetgroei van 7 procent…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aegis-topman Doug Flynn spreekt van de ´diepste reclamerecessie sinds het bestaan` Met name de economische crisis in Argentinië heeft het grootste onafhankelijke mediabureaunetwerk hard geraakt. Ook voor dit jaar is er weinig hoop, met mogelijk een lichte daling in de bestedingen. Flynn tegen Campaign: ´We verwachten dat de huidige moeilijke condities dit jaar blijven, maar de groep moet toch iets merken van de maatregelen die we hebben genomen in 2001.` De acquisitie van B|Com3 door Publicis heeft volgens het Britse vakblad tot gevolg dat Aegis (moeder van Carat) nu een overnamedoel zou kunnen zijn voor andere grote reclamenetwerken zoals WPP, Omnicom en Havas.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in