Wehkamp en Bol.com winnen Thuiswinkel Awards


Beide bedrijven gingen naar huis met een vakprijs en de publieksprijs. De
Thuiswinkel Awards, een initiatief van de branchevereniging Thuiswinkel.org,
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSwerden voor het eerst uitgereikt. De prijzen werden toegekend in de categoriën Catalogus en WebWinkel. In beide categorieën waren vakprijzen en een publieksprijs te vergeven. In de categorie Catalogus was Wehkamp de grote winnaar. De postorderaar won het goud van de vakjury en werd tevens bekroond met de publieksprijs. Zilver en brons kende de vakjury toe aan respectievelijk Yves Rocher (Groene Schoonheidsboek 2002) en Atelier Goldner
Schnitt (Lente/zomer 2002). In de categorie WebWinkel werd Bol.com twee keer bekroond. Behalve de publieksprijs werd de online muziekwinkel bekroond met zilver door de vakjury. Goud ging naar medicijnen.nl (De Digitale Apotheek) en brons naar neckermann.com (Neckermann). Naast de prijzen voor catalogi en webwinkels werd een Innovatieprijs
toegekend. Deze ging naar Rabobank Direct Betalen. Het juryrapport spreekt van 'een zeer geslaagde innovatie en stimulans op het gebied van online betalen in Nederland, welke ´zoals goede innovaties betaamt ‒ inmiddels navolging krijgt'.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid