Overslaan en naar de inhoud gaan

Wehkamp en Bol.com winnen Thuiswinkel Awards

Wehkamp en Bol.com waren gisteravond de grote winnaars bij de uitreiking van de Thuiswinkel Awards.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beide bedrijven gingen naar huis met een vakprijs en de publieksprijs. De

related partner content for mobile comes here

Thuiswinkel Awards, een initiatief van de branchevereniging Thuiswinkel.org,

werden voor het eerst uitgereikt. De prijzen werden toegekend in de categoriën Catalogus en WebWinkel. In beide categorieën waren vakprijzen en een publieksprijs te vergeven. In de categorie Catalogus was Wehkamp de grote winnaar. De postorderaar won het goud van de vakjury en werd tevens bekroond met de publieksprijs. Zilver en brons kende de vakjury toe aan respectievelijk Yves Rocher (Groene Schoonheidsboek 2002) en Atelier Goldner

Schnitt (Lente/zomer 2002). In de categorie WebWinkel werd twee keer bekroond. Behalve de publieksprijs werd de online muziekwinkel bekroond met zilver door de vakjury. Goud ging naar (De Digitale Apotheek) en brons naar (Neckermann). Naast de prijzen voor catalogi en webwinkels werd een Innovatieprijs

toegekend. Deze ging naar Rabobank Direct Betalen. Het juryrapport spreekt van 'een zeer geslaagde innovatie en stimulans op het gebied van online betalen in Nederland, welke ´zoals goede innovaties betaamt ‒ inmiddels navolging krijgt'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in