Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP benoemt ‘chief talent officer’

WPP, de tweede communicatieholding ter wereld, heeft voor zijn staf een ‘chief talent officer’ aangetrokken. Beth Axelrod is van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Beth Axelrod wordt bij WPP, met bureaunetwerken als JWT en Ogilvy, op korte termijn in de holdingdirectie opgenomen. Ze wordt verantwoordelijk voor de recruitering, ontwikkeling en het vasthouden van top WPP-medewerkers wereldwijd en zal daartoe nauw samenwerken met de diverse dochterondernemingen van de holding. CEO Sir Martin Sorrell over de benoeming: ‘Het kritische verschil in onze branche zit hem in de kwaliteit van onze mensen. Beth’s ervaring zal er toe bijdragen dat onze mensen niet alleen beter worden, maar ook dat wij het beste beschikbare talent aantrekken.’ Axelrod, een Amerikaanse, werkte 12 bij McKinsey & Company en heeft er nu nog de leiding van McKinsey’s War For Talent-onderzoek- en ontwikkelingsprogramma. Daarnaast is zij mede-directeur van het bureau’s Global Organisation and Leadership Practice. Axelrod heeft ook boeken geschreven en werkte in Londen en New York.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in