Philips stapt in James Bond
Philips wil niet zeggen voor hoeveel geld het zich heeft ingekocht. Ook over de producten bewaart het concern vooralsnog het stilzwijgen. Een woordvoerder zei wel dat het gaat om bestaande en nieuw te ontwikkelen producten van de divisies licht, medische apparaten en huishoudelijke apparaten. “De producten zijn op kritieke momenten in de film te zien.” Het
elektronicaconcern krijgt ook het recht om met het 'Bond-merk' reclame te maken voor zijn producten.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaDe twintigste Bond-film komt in december van dit jaar uit. Pierce Brosnan speelt in Die Another Day voor de vierde keer de Britse geheim agent 007. De vrouwelijke hoofdrol wordt vertolkt door Halle Berry, die onlangs een Oscar won voor haar rol in Monster's Ball. Een nieuwe Bond-film is binnen een paar maanden goed voor honderd miljoen bezoekers. Philips
viert de deal dan ook als een belangrijk marketingsucces.
Vorige week maakte het concern bekend lucratieve deals te hebben gesloten met 's werelds bekendste sportmerk Nike en 's werelds grootste pc-fabrikant Dell. Door zich aan deze merken te verbinden, hoopt het concern zijn naamsbekendheid in met name de Verenigde Staten te vergroten en zich te profileren als hightech-onderneming. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid