Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM zet zich in voor War Child

KLM AirCares, het charitatief programma van KLM, ondersteunt in de maanden april, mei en juni het werk van War Child. Via de video aan…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast bestaat er voor frequente reizigers van KLM de mogelijkheid om hun punten te doneren die War Child kan omzetten in tickets. In de afgelopen tien jaar alleen al zijn anderhalf miljoen kinderen gedood door oorlogsgeweld. Vier miljoen kinderen zijn voor het leven invalide geworden. Nog eens tien miljoen kinderen hebben verschrikkelijke dingen meegemaakt of gezien. Het werk van War Child Nederland richt zich op deze groep kinderen. War Child biedt ze ondersteuning bij de verwerking van hun vreselijke ervaringen. hoopt met haar actie een bijdrage leveren aan de verdere ontwikkeling van het werk van War Child. Vorig jaar was KLM AirCares genomineerd voor een Sponsor Ring in de categorie maatschappelijke sponsoring. (Bron: Sponsoronline)

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in