Dynamic Zone met fanscan voor merken
Dynamic Zone (DZ) lanceert fanscan, een nieuwe online methode waarmee merken hun 'fanpotentieel’ kunnen testen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Aan de hand van 13 vragen wordt geanalyseerd in welke mate merken zowel strategisch-conceptueel, interactief als communicatief in staat zijn een fanrelatie op te bouwen met grote groepen mensen.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Per categorie wordt een potentieel berekend en een daarbij behorend advies gegeven. Binnen een paar minuten kan een marketeer hiermee bepalen wat de kracht van zijn merk is en waar hij nog aan moet werken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSFanscan is bedoeld om snel en eenvoudig een start te kunnen maken met vernieuwend merkbeleid en het realiseren van een hogere effectiviteit van marketing en communicatie inspanningen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid