Beste jaar sinds 1999 voor Britse reclamemarkt
De Britse reclamebestedingen worden het hoogste sinds 1999 dankzij competitie van retailers en de verkiezingen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat blijkt uit een rapport van het Centre for Economics and Business Research. De Sunday Times bericht daarover. De bestedingen groeien met 7 procent naar 23 miljard pond, zo wordt becijferd. De positieve cijfers sluiten aan bij de getallen die de Britse Advertising Association onlangs noemde. De associatie meldde dat in het vierde kwartaal van 2004 de bestedingen met 5,7 procent naar 3,7 miljard pond zijn gegroeid. Dat zijn de beste cijfers sinds het einde van 2002.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De bevindingen van het Centre for Economics zijn gebaseerd op het feit dat algemene verkiezingen een sterke impact hebben op de bestedingen. De verkiezingen staan gepland voor mei.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid