Overslaan en naar de inhoud gaan

Beste jaar sinds 1999 voor Britse reclamemarkt

De Britse reclamebestedingen worden het hoogste sinds 1999 dankzij competitie van retailers en de verkiezingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat blijkt uit een rapport van het Centre for Economics and Business Research. De Sunday Times bericht daarover. De bestedingen groeien met 7 procent naar 23 miljard pond, zo wordt becijferd. De positieve cijfers sluiten aan bij de getallen die de Britse Advertising Association onlangs noemde. De associatie meldde dat in het vierde kwartaal van 2004 de bestedingen met 5,7 procent naar 3,7 miljard pond zijn gegroeid. Dat zijn de beste cijfers sinds het einde van 2002.

related partner content for mobile comes here

De bevindingen van het Centre for Economics zijn gebaseerd op het feit dat algemene verkiezingen een sterke impact hebben op de bestedingen. De verkiezingen staan gepland voor mei.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in