Drie internationale klanten naar UbachsWisbrun/JWT
Baltimor is in 2009 overgenomen door Unilever. UbachsWisbrun/JWT ontwikkelde een televisiecampagne voor de Russische markt die begin 2012 is gestart. Daarmee breidt het bureau haar internationale merkenportefeuille van Unilever verder uit. Naast Baltimor in Rusland worden het wasmiddel Bioluvil in Finland en Omo (promotioneel) in Oostenrijk ontwikkeld in Amsterdam. UbachsWisbrun/JWT werkt in Nederland voor Robijn en Andrélon.
Nokia Nederland heeft per direct zijn belangen ondergebracht bij UbachsWisbrun/JWT. Nokia is internationaal verbonden aan het JWT netwerk. In Nederland wordt het bureau verantwoordelijk voor de channnelmarketing en de above the line communicatie voor de nieuwe Lumia smartphone.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaVoor de internationale kabelonderneming Liberty Global, moederbedrijf van UPC, ontwikkelde UbachsWisbrun/JWT een totaalconcept voor project Horizon. Dat is een media- en entertainmentplatform voor thuis dat draadloos (digitale) televisie, persoonlijke content en web based content integreert. Gebruikers kunnen op meerdere schermen in huis de content bekijken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid