Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie internationale klanten naar UbachsWisbrun/JWT

UbachsWisbrun/JWT - binnenkort JWT Amsterdam - heeft drie nieuwe internationale klanten. Het gaat om Unilever Rusland (met het ketchupmerk…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Baltimor is in 2009 overgenomen door Unilever. UbachsWisbrun/JWT ontwikkelde een televisiecampagne voor de Russische markt die begin 2012 is gestart. Daarmee breidt het bureau haar internationale merkenportefeuille van Unilever verder uit. Naast Baltimor in Rusland worden het wasmiddel Bioluvil in Finland en Omo (promotioneel) in Oostenrijk ontwikkeld in Amsterdam. UbachsWisbrun/JWT werkt in Nederland voor Robijn en Andrélon.

related partner content for mobile comes here

Nokia Nederland heeft per direct zijn belangen ondergebracht bij UbachsWisbrun/JWT. Nokia is internationaal verbonden aan het JWT netwerk. In Nederland wordt het bureau verantwoordelijk voor de channnelmarketing en de above the line communicatie voor de nieuwe Lumia smartphone.

Voor de internationale kabelonderneming Liberty Global, moederbedrijf van UPC, ontwikkelde UbachsWisbrun/JWT een totaalconcept voor project Horizon. Dat is een media- en entertainmentplatform voor thuis dat draadloos (digitale) televisie, persoonlijke content en web based content integreert. Gebruikers kunnen op meerdere schermen in huis de content bekijken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in