Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit zegt Jeroen Verkroost over zijn vertrek bij De Persgroep

Chief Digital Officer Jeroen Verkroost verlaat per 1 oktober De Persgroep. In een post op LinkedIn legt hij uit waarom
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;De afgelopen bijna 2½ jaar zijn voor mij een fantastische periode geweest, met veel leerzame en mooie momenten van Rotterdam tot Brussel, van Antwerpen tot Amsterdam. Dankzij die afstanden met een kleine 90.000 kilometer op de teller in nog geen twee jaar. Het meest trots ben ik op het Persgroep Digital team dat ik neer heb mogen zetten en dat een grote aanwinst voor De Persgroep is gebleken. Met en dankzij hen heb ik bij de Persgroep enorm veel gedaan, gelanceerd, vernieuwd en bereikt. Die waardering is er ook vanuit de organisatie, hetgeen blijkt uit het feit dat er bij mijn vertrek voor gekozen wordt om de koers zo voort te zetten.

related partner content for mobile comes here

Ik was de juiste man om dit op te bouwen en neer te zetten, voor de volgende fase bij de Persgroep ben ik dat niet, denk ik. Ik heb bij deze mooie en snel groeiende organisatie in de afgelopen 2½ jaar wel veel kennis kunnen opbouwen op board level over digitale transformatie, van sales en marketing tot ICT en operatie.

De is tijd nu gekomen om met mijn opgebouwde kennis in een nieuwe omgeving waarde toe te gaan voegen. Ik ga dan ook op zoek naar een bedrijf dat ik met die kennis kan helpen groeien, dat in een eindverantwoordelijke of board level rol.  

Ik ga wel even gas terug proberen te nemen voordat ik de volgende stap zet, maar geduld is nooit mijn sterkste kant geweest, dus ik kom jullie vast snel weer tegen. Ik kijk uit naar nieuwe ontmoetingen en sta open voor het bespreken van innovatieve en disruptieve ideeën en van kansen bij bedrijven waar de digitale transformatie momenteel de agenda bepaalt. Maar ook gewoon voor het drinken van kopjes koffie en aanhalen van contacten.&;

Zie hier het nieuwbericht over het.

Overgenomen met toestemming van Jeroen Verkroost.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in