Nieuwe Pearle-commercial wijst ons op het belang van goed zicht in het verkeer


TBWA\NEBOKO is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne ‘Ongelukje’.
In de film zien we een mannelijk duo ondersteboven stilliggen op een rotonde, vermoedelijk vlak na een ongeluk. Volgens Veilig Verkeer Nederland kan één op de tien bestuurders niet goed zien in het verkeer. Daarmee zijn ze een gevaar op de weg, hoewel de meeste van deze bestuurders dit niet door hebben.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDaarom voeren Pearle en Veilig Verkeer Nederland samen campagne voor een gratis oogmeting die zij samen hebben ontwikkeld.
Onderdeel van de campagne is een ‘pop-up’ oogmeetstation - langs de A12 bij Woudenberg - waar mensen een gratis test kunnen laten doen. Om aandacht te vragen voor de actie heeft TBWA\NEBOKO een digitale mast bedacht, die bij de A2 bij Vianen elke tiende auto telt en zo zichtbaar maakt hoeveel automobilisten op de weg slecht kunnen zien.
Pearle - Ongelukje
Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid