Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Pearle-commercial wijst ons op het belang van goed zicht in het verkeer

De opticienketen werkte voor deze campagne samen met Veilig Verkeer Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is verantwoordelijk voor de realisatie van de campagne ‘Ongelukje’.

related partner content for mobile comes here

In de film zien we een mannelijk duo ondersteboven stilliggen op een rotonde, vermoedelijk vlak na een ongeluk. Volgens kan één op de tien bestuurders niet goed zien in het verkeer. Daarmee zijn ze een gevaar op de weg, hoewel de meeste van deze bestuurders dit niet door hebben.

Daarom voeren Pearle en Veilig Verkeer Nederland samen campagne voor een gratis oogmeting die zij samen hebben ontwikkeld.

Onderdeel van de campagne is een ‘pop-up’ oogmeetstation - langs de A12 bij Woudenberg - waar mensen een gratis test kunnen laten doen. Om aandacht te vragen voor de actie heeft TBWA\NEBOKO een digitale mast bedacht, die bij de A2 bij Vianen elke tiende auto telt en zo zichtbaar maakt hoeveel automobilisten op de weg slecht kunnen zien.

Credits
Bureau: TBWA\NEBOKO

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in