Hardwell gezicht van nieuwe Vredestein-campagne #rocktheroad


#Rocktheroad is de grootste online campagne in de geschiedenis van Vredestein en dient ter ondersteuning van het winterbandenseizoen.
Met een focus op muziek en uitgebreide toepassing van sociale media kiest Vredestein voor een nieuwe strategie. 'We introduceren met deze campagne de nieuwe merkpositionering van Vredestein', aldus Marco Paracciani, cmo van moederbedrijf Apollo Tyres. 'We richten ons op een jongere doelgroep die houdt van zijn auto en de sensatie van autorijden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVolgens Vredestein vertegenwoordigen de twee sterren de dynamische rijbeleving van Vredestein. Onderdeel van de campagne is een speciale track, waarvoor Hardwell zich liet inspireren door de stuurmanskunsten van Jordá.
'Met deze track wil ik de technische gegevens van de banden vertalen naar dynamische beats die het plezier van autorijden benadrukken', vult Robbert van de Corput, oftewel DJ Hardwell, aan.
De mix van Hardwell en Carmen Jordá wordt gevisualiseerd in een video, die in oktober wordt gelanceerd met de track.
Rock your own
Fans en volgers kunnen zelf meedoen door een eigen remix te maken. Alle inzendingen worden vervolgens beoordeeld door Hardwell, waarna de vijf beste composities worden beloond met een prijs. Meer informatie over de campagne is te vinden op de speciale actiesite.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid