Overslaan en naar de inhoud gaan

Hardwell gezicht van nieuwe Vredestein-campagne #rocktheroad

De bekende DJ gaat voor het bandenmerk in de mix met F1-testrijder Carmen Jordá.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

is de grootste online campagne in de geschiedenis van en dient ter ondersteuning van het winterbandenseizoen.

related partner content for mobile comes here

Met een focus op muziek en uitgebreide toepassing van sociale media kiest Vredestein voor een nieuwe strategie. &;We introduceren met deze campagne de nieuwe merkpositionering van Vredestein&;, aldus Marco Paracciani, cmo van moederbedrijf Apollo Tyres. &;We richten ons op een jongere doelgroep die houdt van zijn auto en de sensatie van autorijden.&;

Volgens Vredestein vertegenwoordigen de twee sterren de dynamische rijbeleving van Vredestein. Onderdeel van de campagne is een speciale track, waarvoor Hardwell zich liet inspireren door de stuurmanskunsten van Jordá.

&;Met deze track wil ik de technische gegevens van de banden vertalen naar dynamische beats die het plezier van autorijden benadrukken&;, vult Robbert van de Corput, oftewel DJ Hardwell, aan.

De mix van Hardwell en Carmen Jordá wordt gevisualiseerd in een video, die in oktober wordt gelanceerd met de track.

Rock your own
Fans en volgers kunnen zelf meedoen door een eigen remix te maken. Alle inzendingen worden vervolgens beoordeeld door Hardwell, waarna de vijf beste composities worden beloond met een prijs. Meer informatie over de campagne is te vinden op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in