De nieuwe generatie marktmarxisten
Interessante analyse van Justine Marseille op haar Future Institute blog.
"De volgende generatie ontvlucht de economie zoals de babyboomers de kerk verlaten hebben."
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaZe beschrijft de verschuiving van winstmaximalisatie naar nutsmaximalisatie. "Dit is de generatie die on line inschrijft op producten. Zich verzamelt, organiseert en opdrachtgever wordt."
Zoals bij Hyves de community mag stemmen over de banners. En Nokia de ideeën van klanten gebruikt voor toekomstige productontwikkeling. Customer advocacy en co-creation worden de eigenschappen van bedrijven met toekomst.
De kunst is echt te luisteren en de ruimte te geven voor co-creation, te komen tot een persoonlijk product. En dus niet alleen te gebruiken als extra product feature. Hoort het gezamenlijk bepalen van de dader in een tv krimi ook tot co-creation?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid