Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe generatie marktmarxisten

Interessante analyse van Justine Marseille op haar Future Institute blog.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

van Justine Marseille op haar .

related partner content for mobile comes here

"De volgende generatie ontvlucht de economie zoals de babyboomers de kerk verlaten hebben."

Ze beschrijft de verschuiving van winstmaximalisatie naar nutsmaximalisatie. "Dit is de generatie die on line inschrijft op producten. Zich verzamelt, organiseert en opdrachtgever wordt."

Zoals bij Hyves de community mag stemmen over de banners. En Nokia de ideeën van klanten gebruikt voor toekomstige productontwikkeling. Customer advocacy en co-creation worden de eigenschappen van bedrijven met toekomst.

De kunst is echt te luisteren en de ruimte te geven voor co-creation, te komen tot een . En dus niet alleen te gebruiken als extra product feature. Hoort het van de dader in een tv krimi ook tot co-creation?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in