Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola koopt water

Coca-Cola heeft het Duitse watermerk Apollinaris overgenomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Coca-Cola heeft het Duitse watermerk overgenomen.

related partner content for mobile comes here

wil meer 'gezonde' dranken op de markt brengen, mede omdat de verkoop van gesuikerde frisdranken sinds een aantal jaar stagneert.

De laatste jaren investeert Coca-Cola in nieuwe lightproducten en overnames van 'gezonde' dranken.

Consumenten kopen steeds vaker water, fruitsappen en sportdrankjes, ten koste van klassieke frisdranken als Coca-Cola en Fanta. In Europa halen scholen, net als in de Verenigde Staten, steeds vakere frisdranken uit de automaten om zwaarlijvigheid bij kinderen tegen te gaan.

De Amerikaanse frisdrankenfabrikant haalt nog wel groep ruim viervijfde van zijn wereldwijde omzet uit gesuikerde frisdranken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in