Overslaan en naar de inhoud gaan

De Hypotheker komt met ‘sprookjesachtige’ commercial

De campagne werd ontwikkeld door het Rotterdamse bureau ARA.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het afsluiten van een hypotheek is voor veel mensen een ingewikkeld traject, waarvoor zij belangrijke afwegingen moeten maken. Door op persoonlijke niveau alles in kaart te brengen en een objectieve vergelijking te maken, wil ervoor zorgen dat mensen de juiste keuze maken.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Patrick Leeuw

Objectieve vergelijking? bij de hypotheker??!?
Ten eerste is de rekentool niet erg handig op hun website. Ze vragen lang niet alle informatie die er nodig is. Daarnaast zijn ze niet onafhankelijk, ben erg ontevreden over hun de diensten van hun. Toen ik op zoek ging naar een echt onafhankelijke adviseur waar ik een berekening kan maken, kwam ik op https://hypotheekberekenen.nl/hoeveel-hypotheek-kan-ik-krijgen . Hier kon ik een echt onafhankelijk berekening maken en werd direct gekoppeld aan een adviseur. Deze adviseur vergeleek echt álle banken met elkaar. Ideaal!

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in