Overslaan en naar de inhoud gaan

Stichting DMS begint Decision Makers Panel

Het panel bestaat uit eindbeslissers in het bedrijfsleven en semi-overheid
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Stichting DMS is bekend van het crossmediale mediabereiksonderzoek onder zakelijke beslissers in Nederland. Voor de uitvoering van het crossmediale bereiksonderzoek en de opzet en het beheer van het Decision Makers Panel is gekozen voor onderzoeksbureau DVJ Insights.

&;De vraag naar insights over de b-to-b doelgroep neemt steeds meer toe&;, zegt directeur Swantje Brennecke. &;Maar zakelijke beslissers zijn druk en vaak lastig te vinden en te benaderen. Het Decision Makers Panel biedt een oplossing om snel meer te weten komen over hoe beslissers aankijken tegen bijvoorbeeld de aanschaf van een nieuwe ICT-oplossing, het wisselen van bank, de besteding van marketingbudget, de inkoop van kantoormeubilair, de inhuur van consultants, het wagenpark of over de werving van nieuw talent. Via het Decision Makers Panel kunnen we ook inzicht krijgen in de potentiële effectiviteit van communicatie-inspanningen en co-creatie trajecten starten.&

Het eerste onderzoek is al afgerond, de verwachting is dat het Decision Makers Panel eind 2015 op volle kracht zal zijn.

Dutch Network Group, Elsevier Media, FD MediaGroep, MT MediaGroep en Telegraaf Media Groep zijn participant in Stichting Decision Makers Survey (Stichting DMS) en zetten zich gezamenlijk in om het beste panel van zakelijke beslissers in Nederland op te bouwen. Dit panel wordt ingezet voor onderzoek van de participerende mediabedrijven, hun adverteerders en mediabureaus. 

Het mediabereiksonderzoek onder zakelijke beslissers blijft met de aanstelling van DVJ Insights grotendeels gelijk. Een belangrijke verandering is dat er frequenter resultaten over het mediabereik onder zakelijke beslissers met de markt gedeeld kunnen worden.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in