Overslaan en naar de inhoud gaan

Cohen, Hoppenbrouwers en Santbergen versterken docententeam Hogeschool Leiden

De drie ervaren professionals richten zich op het speerpunt PR
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hogeschool Leiden is trots op de keuze die Edi Cohen, Corine Hoppenbrouwers en Edwin Santbergen hebben gemaakt om hun ervaring en deskundigheid vanaf studiejaar 2015-2016 in te zetten voor de opleiding Communicatie aan Hogeschool Leiden.

related partner content for mobile comes here

Historicus Edi Cohen was sinds 2007 directeur van Citigate First Financial. Daarvoor was zij founding partner Gooseberry, dat in 2007 door Citigate werd overgenomen. Eerder was zij bijna twintig jaar journalist bij onder meer Het Financieele Dagblad en FEM Magazine.

Bestuurskundige Corine Hoppenbrouwers was 18 jaar ondernemer en directeur van communicatiebureau Consonant. Eerder werkte zij als communicatiemanager en woordvoerder bij gemeente Rotterdam.

Bedrijfskundige en promovendus Edwin Santbergen werkte tien jaar bij het Corporate Communication Centre van de Rotterdam School of Management. Hij is gespecialiseerd in positionering, organisatieontwikkeling en organisatietransformatie.

Cohen, Hoppenbrouwers en Santbergen gaan het speerpunt PR (P) van de opleiding communicatie in Leiden versterken. De andere twee speerpunten zijn Taligheid (T) en Ondernemerschap (O), te zamen TOP. De opleiding communicatie in Leiden focust sinds enkele jaren op valorisatie: theorie die zich bewijst in de praktijk.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in