Overslaan en naar de inhoud gaan

Community en Social Network wake-up call

Deze week een aantal items over communities en social networks uit mijn pijp. Waarom?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Communities en social networks. Ze bieden adverteerders megakansen om hun merk te activeren en te revitaliseren in het digitale tijdperk. Dus bel of Skype ik brandmanagers en marketeers graag nog even lekker wakker, via deze social wake-up call.

related partner content for mobile comes here

E-commerce en sales? heeft 95 miljoen leden! Madonna ontdekte al dat massa kassa is, plugde haar iTunes in community MySpace en verkocht zich scheel.

Brand activation met een waardevolle opt-in database?
Adverteerders lanceren hun games en virals in sociaal netwerk en bereiken zo ruim 1,3 miljoen zeer actieve leden.

Tieners moeilijk bereikbaar? Tweak en tune je mediamix, want tieners spenderen 42% van hun dagelijkse mediaconsumptietijd online! In het (Telegraaf-dochter) bereikt u maandelijks 750.000 unieke Nederlandertjes, dat is één op de drie tieners in ons land!

Op (wederom Telegraaf-dochter) bereikt u maandelijks één miljoen jongeren in de leeftijdsklasse 13 tot 21 jaar.

Bekijk hier het NRC artikel over de sites die .

Nog meer kansen om je merk te verzilveren met communities en social media? Lees Molblog deze week..

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in