Community en Social Network wake-up call
Communities en social networks. Ze bieden adverteerders megakansen om hun merk te activeren en te revitaliseren in het digitale tijdperk. Dus bel of Skype ik brandmanagers en marketeers graag nog even lekker wakker, via deze social wake-up call.
E-commerce en sales? MySpace heeft 95 miljoen leden! Madonna ontdekte al dat massa kassa is, plugde haar iTunes in community MySpace en verkocht zich scheel.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
Spotta
Brand activation met een waardevolle opt-in database?
Adverteerders lanceren hun games en virals in sociaal netwerk Hyves en bereiken zo ruim 1,3 miljoen zeer actieve leden.
Tieners moeilijk bereikbaar? Tweak en tune je mediamix, want tieners spenderen 42% van hun dagelijkse mediaconsumptietijd online! In het Nederlandse Habbo Hotel (Telegraaf-dochter) bereikt u maandelijks 750.000 unieke Nederlandertjes, dat is één op de drie tieners in ons land!
Op Sugababes (wederom Telegraaf-dochter) bereikt u maandelijks één miljoen jongeren in de leeftijdsklasse 13 tot 21 jaar.
Bekijk hier het NRC artikel over de sites die Nederland veranderden.
Nog meer kansen om je merk te verzilveren met communities en social media? Lees Molblog deze week..
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid