Commerciële zenders op 46,1 procent
De commerciële tv-zenders kwamen in week 12 opgeteld uit op een marktaandeel van 46,1 procent. De publieke omroepen scoorden gezamenlijk…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Marktleider was RTL4 met 18,1 procent. RTL5 en Yorin hadden beide 4,5 Dat bracht het aandeel van HMG op 27,1. SBS6 deed het goed met 12,2 procent, Net5 kwam uit op 3,7 en Veronica op 3,1. Daarmee had SBS een marktaandeel van 19 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Studio Sport-uitzending van gisteravond 19.00 uur was het best bekeken programma van de week met 3,2 miljoen ‘toeschouwers’. Idols staat op een tweede plek met 2,4 miljoen gevolgd door het zondagse 20.00 uur Journaal met 2,3 miljoen kijkers. GTST op maandag was vierde met 2,2 miljoen en de nieuwe politieserie Grijpstra & De Gier (RTL4) startte goed met ook bijna 2,2 miljoen kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid