Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola neemt belang in 'eerlijke' thee

Frisdrankengigant Coca-Cola heeft een belang genomen van 40 procent in Honest Tea, een Amerikaanse producent van organische thee en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Frisdrankengigant Coca-Cola heeft een belang genomen van 40 procent in , een Amerikaanse producent van organische thee en natuurdrankjes.

related partner content for mobile comes here

Het gaat om een bedrag van ongeveer .

Coca-Cola heeft de optie om na drie jaar de resterende 60 procent op te kopen.

, organische thee dat wordt verkocht in flesjes, werd in 1998 opgericht. Volgens Honest Tea zijn steeds meer mensen zich bewust van hun lichaam en gezondheid en van de wereld waarin ze leven. De 'eerlijke' thee maakt onderdeel uit van die trend.

Coca-Cola kocht in juni 2007 al Glaceau's VitaminWater in de strijd met PepsiCo om aandeel in de groeiende markt van niet-coladrankjes.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in