Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola Nederland introduceert Honest: biologische kruidenthee

Coca-Cola ziet in Nederland een grote toekomst voor biologische, verfrissende, caloriearme drankjes.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Coca-Cola Nederland lanceert een nieuw product; biologische kruidenthee onder de merknaam Honest. Nieuw is het drankje niet: Honest al bijna 20 jaar. Het werd in 1998 in de VS ontwikkeld door de vrienden Seth Goldman en Barry Nalebuff.

related partner content for mobile comes here

Whole Foods
De twee experimenteerden in de keuken met biologische thee, sap en suiker, en brachten het resultaat naar de grote natuursupermarkt Fresh Fields, tegenwoordig beter bekend als Whole Foods Market. Het merk ontwikkelde zich vervolgens naar eigen zeggen tot het grootste biologische, gebottelde theemerk van Amerika en is vandaag de dag in meer dan 100 duizend Amerikaanse winkels verkrijgbaar.

Recycle
Het Europese debuut was in Engeland vorig jaar, nu is het tijd voor Nederland. Het drankje zit in recyclebare flessen en is verkrijgbaar in drie smaken: Citroen & Honing, Sinaasappel & Mango en Granaatappel & Bosbessen.

De communicatiedirecteur bij Coca-Cola Nederland, Therese Noorlander, zegt over de lancering: ‘We investeren graag in merken waar we in geloven en zien in Nederland een grote toekomst voor biologische, verfrissende, caloriearme drankjes. Honest past daar bij.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in