Campagne werkt wel, maar ook niet
TNO heeft onderzoek gedaan naar de resultaten van de campagne voor het stimuleren van lunchwandelen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Uit de resultaten van het onderzoek blijkt dat zowel het aantal lunchwandelaars als de frequentie van het lunchwandelen toenam tijdens de campagne. Deze toename was echter ook zichtbaar in de controlebedrijven waar geen campagne was gevoerd.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De conclusie:
TNO concludeert dat een campagne alleen onvoldoende is om het aantal lunchwandelaars substantieel te vergroten. De heersende cultuur en bestaande gewoontes in het bedrijf blijken met een campagne slechts beperkt beïnvloedbaar.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSMaar mensen gaan wel meer wandelen tijdens de lunch...
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid