Bright gekoppeld aan relatiemagazine Vodafone


Clear wordt gemaakt door Boomerang Publishing.
De Bright-Clear combinatie, niet te verwarren met witte tanden-kauwgom Clearbright, verschijnt tweemaandelijks in een oplage van 100 duizend en wordt gratis uitgedeeld in de winkels van Vodafone.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet Bright-Clear-blad bevat 84 pagina's Bright en 32 pagina's Clear. Beide titels doen hun eigen advertentieverkoop en hebben hun eigen cover (door het magazine met een flip-over verticaal te draaien).
De samenwerking geldt voor vijf edities met een optie tot verlenging in de loop van 2010. De drie partijen kijken ook naar een uitbreiding van de samenwerking naar online en mobiel.
De alliantie is volgens de betrokkenen bijzonder: 'In alles is deze samenwerking bijzonder: de vorm, de oplage en de bundeling met een bestaande titel', aldus Bart de Beucker, hoofd marketingcommunicatie bij Vodafone Nederland: 'De meeste relatiemagazines zijn voor, door en over het merk. Wij kozen voor aansluiting bij Bright, een breed-georiënteerde titel, gericht op innovative lifestyle met een unieke tone-of-voice en geloofwaardigheid in een kritische doelgroep. Boomerang wist vervolgens een passende toon te vinden voor Clear, dat meer is gefocust op mobiliteit.'
Olivier Wegloop, creative director bij Boomerang Publishing: 'Vodafone heeft gekozen voor een inhoudelijke benadering en niet voor borstklopperij. De tijd van wie het hardst roept 'koop mij' is voorbij.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid