Overslaan en naar de inhoud gaan

Bright gekoppeld aan relatiemagazine Vodafone

Morgen verschijnt de eerste editie van Bright-Clear: een combinatie van het lifestyle magazine Bright en het relatiemagazine van Vodafone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Clear wordt gemaakt door Boomerang Publishing.

related partner content for mobile comes here

De Bright-Clear combinatie, niet te verwarren met witte tanden-kauwgom Clearbright, verschijnt tweemaandelijks in een oplage van 100 duizend en wordt gratis uitgedeeld in de winkels van Vodafone.

Het Bright-Clear-blad bevat 84 pagina's Bright en 32 pagina's Clear. Beide titels doen hun eigen advertentieverkoop en hebben hun eigen cover (door het magazine met een flip-over verticaal te draaien).

De samenwerking geldt voor vijf edities met een optie tot verlenging in de loop van 2010. De drie partijen kijken ook naar een uitbreiding van de samenwerking naar online en mobiel.

De alliantie is volgens de betrokkenen bijzonder: 'In alles is deze samenwerking bijzonder: de vorm, de oplage en de bundeling met een bestaande titel', aldus Bart de Beucker, hoofd marketingcommunicatie bij Vodafone Nederland: 'De meeste relatiemagazines zijn voor, door en over het merk. Wij kozen voor aansluiting bij Bright, een breed-georiënteerde titel, gericht op innovative lifestyle met een unieke tone-of-voice en geloofwaardigheid in een kritische doelgroep. Boomerang wist vervolgens een passende toon te vinden voor Clear, dat meer is gefocust op mobiliteit.'

Olivier Wegloop, creative director bij Boomerang Publishing: 'Vodafone heeft gekozen voor een inhoudelijke benadering en niet voor borstklopperij. De tijd van wie het hardst roept 'koop mij' is voorbij.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in