BlowUP media introduceert Catwalk en City Highlight


De Catwalk heeft een oppervlakte van ongeveer 214 m² en vormt in de drukbezochte Rotterdamse winkelstraat de Hoogstraat over een lengte van ongeveer 100 meter een galerij voor het winkelpubliek. H&M legde dit nieuwe reclamemedium vast van eind november tot midden december, in de directe omgeving van een verkooppunt. Het thema samenzijn en relaties vormt de kern van de kerstcampagne en de foto’s op de Catwalk laten dan ook verschillende paren zien.
Ernst Vos, directeur van blowUP media Benelux: 'Het is een premium product in de buitenreclame. De Catwalk onderscheidt zich door zijn ongebruikelijke vorm en zijn exclusieve plaatsing. De reclameboodschap loopt met een terugkerend thema door het hele centrum met de voorbijgangers tot aan de winkel mee.' Annet Feenstra, Marketing Manager bij H&M zegt dat de Catwalk 'een ideaal platform is om een breed publiek aan te spreken en de stad in een "H&M wereld" te veranderen.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSOok de City Highlight is nieuw in het portfolio van blowUP media. Dit reclameproduct beschikt over een achtergrondverlichting. Merken als Samsung en HTC hebben het medium al geboekt, zegt Vos. In het voorjaar van 2012 komt er een City Highlight bij op de Wibautstraat in Amsterdam.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid