Overslaan en naar de inhoud gaan

BlowUP media introduceert Catwalk en City Highlight

blowUP media Benelux komt met twee nieuwe 'out of home' producten: de Catwalk en de City Highlight.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Catwalk heeft een oppervlakte van ongeveer 214 m² en vormt in de drukbezochte Rotterdamse winkelstraat de Hoogstraat over een lengte van ongeveer 100 meter een galerij voor het winkelpubliek. H&M legde dit nieuwe reclamemedium vast van eind november tot midden december, in de directe omgeving van een verkooppunt. Het thema samenzijn en relaties vormt de kern van de kerstcampagne en de foto’s op de Catwalk laten dan ook verschillende paren zien.

related partner content for mobile comes here

Ernst Vos, directeur van blowUP media Benelux: 'Het is een premium product in de buitenreclame. De Catwalk onderscheidt zich door zijn ongebruikelijke vorm en zijn exclusieve plaatsing. De reclameboodschap loopt met een terugkerend thema door het hele centrum met de voorbijgangers tot aan de winkel mee.' Annet Feenstra, Marketing Manager bij H&M zegt dat de Catwalk 'een ideaal platform is om een breed publiek aan te spreken en de stad in een "H&M wereld" te veranderen.'

Ook de City Highlight is nieuw in het portfolio van blowUP media. Dit reclameproduct beschikt over een achtergrondverlichting. Merken als Samsung en HTC hebben het medium al geboekt, zegt Vos. In het voorjaar van 2012 komt er een City Highlight bij op de Wibautstraat in Amsterdam.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in