Overslaan en naar de inhoud gaan

Yacco Vijn naar TBWANeboko

TBWA\Neboko heeft Yacco Vijn aangetrokken als creative managing director.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij gaat een team vormen met Bas Engels. Vijn verlaat het door hem opgerichte bureau Kong. ‘Dat is misschien wel de moeilijkste beslissing die ik ooit heb moeten maken. Na bijna vijf jaar knokken staat er een gezond bureau met een team van gedreven vakmensen die fantastisch werk leveren. Het bureau gaat een nieuwe fase in en wat dat betreft is dit voor beide partijen denk ik een goed moment. Ik ga bij TBWA\Neboko een creatief team vormen met Bas Engels, een van de beste creatieven die ik ken, met als doelstelling het uitbouwen van TBWA\Neboko op het gebied van digital en geïntegreerd - een kans en een uitdaging.’

related partner content for mobile comes here

TBWA\Neboko was al lange tijd op zoek naar een manier om digitale activiteiten binnen het bureau vorm te geven. en de speciaal opgerichte divisie Neboko\Flow waren daar voorbeelden van. Uiteindelijk kwam men tot de conclusie dat digitaal moet worden ingebed in het bureau. In het directieteam was dit nog niet terug te zien. De medeoprichters van Flow hadden daarin geen zitting. Floris Hülsmann vertrok vorig jaar naar Kong en Stephan Gonnissen stapte enkele maanden geleden over naar Etcetera.

Nu Vijn in het directieteam komt, is digitaal ook in de creatieve directie verankerd.

Floris Hülsmann vult bij Kong voorlopig de plek van Vijn op. Kong gaat tevens op zoek naar versterking op het gebied van art.

Meer vandaag in Adformatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in