Overslaan en naar de inhoud gaan

Blokker breidt pick-up-points voor e-tailer Ochama uit naar 50

De pilot waarin vier Blokker-winkels als pick-up-point voor Ochama dienden, was een succes. De samenwerking wordt uitgebreid.
Diepvries, Elektronica, Kleding, Schoenen & Accessoires en nog veel meer...
Diepvries, Elektronica, Kleding, Schoenen & Accessoires en nog veel meer...
© https://www.ochama.com/nl/
Diepvries, Elektronica, Kleding, Schoenen & Accessoires en nog veel meer...
Diepvries, Elektronica, Kleding, Schoenen & Accessoires en nog veel meer...
© https://www.ochama.com/nl/

Blokker breidt het aantal winkels waar bestellingen bij omnichannel retailer Ochama kunnen worden opgehaald uit tot ruim vijftig. De uitbreiding volgt op een periode van uitproberen - vanaf mei 2022 – waarbij webshopaankopen bij Ochama konden worden opgepikt bij vier Blokker-winkels. ‘Een succes’, zeggen de partijen, ‘sinds 1 februari kunnen Ochama-klanten hun bestellingen in Nederland bij nog eens 50 Blokker-winkels ophalen.’

related partner content for mobile comes here

Daar hoeft het wat Blokker-ceo Jeanine Holscher niet bij te blijven. Zij verwacht de komende maand in nog ‘veel meer winkels’ een Ochama afhaalpunt in te richten.

Alle nieuwe ophaalpunten bevinden zich in stadscentra en winkelstraten. De bevoorrading vindt rechtstreeks plaats vanuit het distributiecentrum van Ochama.

Assortiment sluit 'naadloos aan'

Holscher zegt dat de samenwerking goed past in de veranderende rol van de winkel. Mensen gaan nog altijd graag naar winkels, maar shoppen ook vaak online. ‘Daar springen wij op in door meer en meer online orders via de winkel te verwerken, waardoor mensen hun online bestelde artikelen bij ons in de winkel kunnen komen ophalen. Hiermee maken we onze winkels nog relevanter en profiteren we van de extra bezoekers die dit met zich meebrengt.’ Holscher stelt dat het assortiment van Blokker naadloos aansluit op dat van Ochama.

Over Ochama

Ochama is in 2022 door retailgigant JD.com gelanceerd in Europa. Het presenteert zich als 'innovatief retailmerk' en wil een one-stop omnichannel winkelervaring bieden voor zowel food- als non-foodproducten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in