Overslaan en naar de inhoud gaan

Bio-FMCG’er Wessanen stond tien jaar stil, nu is het tijd voor ‘double digit’

Het laaghangend fruit is geplukt. Tijd voor bio-merk Zonnatura om de ladder erbij te pakken.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het claimen van gezondheid van producten in de levensmiddelenhoek is lastig. Niet te doen bijna. ‘Het woord “gezond” mag je niet op je verpakking zetten, tenzij je zeer overtuigend wetenschappelijk bewijs hebt dat het zo is. Dat doen wij dan ook niet.’ Dat zegt Jeroen Mustert (zie foto), als general manager bij Wessanen verantwoordelijk voor zowel de Benelux als Duitsland.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in