Overslaan en naar de inhoud gaan

MullenLowe Alfred maakt nieuwe campagne voor Blue Band

Kinderen zouden eigenlijk meer planten moeten eten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In de nieuwe campagne van Blue Band zien we dat planten niet alleen heel erg goed zijn voor onze kleintjes, maar ook nog eens heel erg lekker voor op de boterham. We moeten er soms alleen nog een beetje aan wennen. MullenLowe Alfred vertelt het ons allemaal met deze vrolijke commercial. Vanaf augustus zal deze ook ondersteund worden met een printcampagne.

related partner content for mobile comes here


Credits:
Titel:                                                    “Wat heb jij erop?”
Klant:                                                   Unilever
Eindverantwoordelijke klant:         Janina van der Drift, Berend-Jan Taken, Rogier Smeets
Product:                                              Blue Band
Lengte in seconden:                         25”
Bureau:                                                MullenLowe Alfred
Account:                                              Juliette Tiggelman, Edgar Rijnders, Sanne Tolsma
Strategie:                                            Paul van Kuilenburg
Concept & Creatie:                           MullenLowe Alfred
RTV Producer:                                    Carmen Ramsaran
Productiemaatschappij:                   HALAL
Regisseur:                                           Mea Dols de Jong
Producer:                                            Judith Engels
Lighting cameraman/D.O.P:            Gabor Deak
Editor:                                                  Annelien van Wijnbergen
Soundstudio:                                       Postoffice

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in