Overslaan en naar de inhoud gaan

Selmore wint Lotto

Lotto, een spel van de Nederlandse Loterij, heeft na een strategische en creatieve oriëntatie gekozen voor Selmore.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Na een strategische en creatieve oriëntatie heeft Lotto, een spel van de Nederlandse Loterij, gekozen voor Selmore. Het doel is om in gezamenlijkheid te werken aan een sterker merk. Een nieuwe campagne voor Lotto zal dit jaar nog te zien zijn.

related partner content for mobile comes here

Samenwerking
Nederlandse Loterij koos onder meer voor Selmore, omdat het bureau 'zich goed voelt in de samenwerking met andere specialistische bureaus'.

Wat willen Lotto-spelers?
Niels Westra (creative partner Selmore) zegt in een toelichting op de business win dat het bureau in de loop van het pitchproces te weten is gekomen wat spelers van Lotto beweegt. Westra: 'We weten waar ze van dromen en wat ze wel en wat ze niet willen. Bij Lotto speelt de lol van het spelen een grotere rol. Lotto is namelijk het leukste spel onder de kansspelen. Daarmee geven we Lotto een unieke positie binnen het merkenportfolio van Nederlandse Loterij.'

Betrokken bureaus
Selmore laat zich voorstaan op de 'intensieve samenwerking' die het heeft met andere bureaus om de klus te klarne. 'Samen met UM is de media- en campagnestrategie ontwikkeld. Met brand identity bureau Millford wordt gewerkt aan een nieuwe visuele identiteit en tone of voice. Selmore bouwt met House of Sports eigen activaties rondom het Team LottoNL-Jumbo. En met Yune ontwikkelt het bureau een social communicatielaag.'

Eerder plaatste Selmore onderstaande advertentie om de accountwinst luister bij te zetten:

Beeld: https://lotto.nederlandseloterij.nl

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in